Vajaat pari vuotta ajossa ollut 91 Renault Clio konversio menee purkuun.
Syynä Suurikokoisesta trukkimoottorista johtuneen tilanpuutteen vuoksi hankalan coupler liitoksen pettäminen toiseen kertaan puolen vuoden sisällä. Ongelma olisi ratkaistavissa hankkimalla pienempikokoinen moottori. Nyt ei kuitenkaan ole tiloja käytössä ja toisaalta mielenkiinto siirtynyt tehdastekoisen auton hankintaan.
Tarjolla olisi ainakin seuraavia osia:
-TC laturi 120V (lataus katkeaa 135 voltissa). Releohjaus (ei CAN)
-Kilovac kontaktoreita.
-Pääsulakkeita (ferraz Shawmut, 2kpl nyt ei muista tarkempaa tyyppiä)
-39kpl thundersky 90AH LiFePo kennoja. Kapasiteetti per kenno voidaan selvittää Powerlab 8:lla. 17 kpl ehkä pidän itsellä.
-Moottori, iso, DC nimellisesti 106V. toimii. mukaan adapterilevy ja teline clioon.
-alipainepumppu jarruille. Saabista.
-110V PTC lämppäripuhaltimen kennoja 4 kpl.
-hyvin vähän käytetty Evneticsin Throttle Position Sensor.
-Open Revolt 12-144V 400A ohjain. Uskaltanen myydä purettuna ehkä johonkin 48V projektiin. Juuri modattu Hall sensorilla toimivaksi! Ehdin ajaa 500km ennen couplerin prakausta.
-Open Revolt digital display.
-Moottoritilassa oleva alumiininen kotelo jonka sisällä Open Revolt ja precharge piiri ym hyvässä suojassa. Myyn purettuna.
-mini BMS , 37 kennokohtaista levyä ja masterboard.
-akkulaatikon mekaniikka.
-hitsauskaapelia ym. sälää.
-auton gliderin voin ehkä myydä ilman sähköosia. Meni viimeksi katsastuksesta maaliskuussa helposti läpi.
Jotain rakennusaikaisia kuvia löytyy täältä:
enaultlio.tumblr.com
Lisätiedot:
vikkehyvonen(at)gmail.com
041 5320006