Tattista vaan kaikille :)
Tässä muutamia linjauksia, jonka perusteella tarroitusta on kehitelty:
Ekat visiot tehtiin periaatteella: näkyvyyden maksimointi.
Haittapuolena kuitenkin on, että siitä tulee liian ralliauto (jota se ei ole) ja negatiivisessa mielessä mainosauto… (jota se toki on, mutta… ei mielellään päällehyökkäävällä tavalla)
Lisäksi noin isojen pintojen teippaus kustantaa enemmän johtuen teippaamiseen käytettävästä tulostettavasta teippimäärästä (ja varsinkin) siihen menevästä työajasta. Myös teippauksen hyväksyttäminen Fortumilla olisi (tode.näk.) ollut haastavampaa.
Ilmettä karsittiin yksinkertisempaan suuntaan ja syntyi kaksi alempaa versiota, joiden periaatteena on kuvastaa itse sähköautokonversion olemusta: lähellä "normaalia", mutta kuitenkin jotenkin erilainen. Tyylikäs, raikas ja ei-niin-in-your-face. Sähköauto on ystävä. :)
Autohan tulee olemaan melkoinen koeajo-magneetti, joten halusimme, että se ei näytä liian pelottavalta, vaan melko normaalilta. (Ettei se pelota niitä ostopotentiaalisia "naapurin mammoja ja pappoja" agressiivisuudellaan pois ;) )
…
Tuosta lehti-renkaanjäljestä: nyt kun puhutaan paljon "ekologisesta jalanjäljestä", niin tuossa on sitten konkretisoituna Sähköautot - Nyt! -henkinen "ekologinen renkaanjälki". Vain vehreyttä jää jälkeen, kun tällä huristellaan ;)
Raitaa pyritään käyttämään jatkossa kaikkialla osana Sa-Nyt! -ilmettä.
Kommentteja teippauksesta ja ilmeestä otetaan toki edelleen vastaan! :)