Onko kukaan vielä teettänyt EMC testausta omalle konversiolleen? Tai onko mahdollisesti tietoa kuinka vaikeaa on saada moottori + ohjain paketti menemään läpi tuosta kyseisestä testistä. Itselläni olisi aikomuksena aloittaa konversio Yamaha YZF R125 kevytmoottoripyörään (2008-2009) tarkoituksena tehdä perus työmatka kulkuneuvo. Nuo 17.6.2003-> vaaditut EMC mittaukset kuitenkin mietityttävät. Onko niistä edes toivoa päästä läpi "kotitekoisella" sähkömoottoripyörällä? Kovin monesti ei raskisi yrittää.
Ainut "helppo" vaihtoehto olisi tuo soliton JR EMC paketilla, mutta se nyt on kaikilta osin yliampuva tällaiseen projektiin. Kauhean vanhaa aihiotakaan en haluaisi ottaa. Tällä hetkellä ajatus oli käyttää näitä osia.
Ohjain: 2x Adaptto Max-e (http://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php/most-advanced-sine-wave-electric-motor-137449.html)
Moottori: 7kw napamoottori asennettuna keskimoottoriksi (http://endless-sphere.com/forums/viewtopic.php?f=31&t=46898&start=250)
Akut: ~800x 18650 litium (1600mah kennot, 30a max purkuvirta)
Lataus, bms ja dcdc hoituu tuon ohjaimen kautta suoraan.
Tuon ohjaimen olen todennut erittäin toimivaksi jo edellisessä konversiossani. Samoin akuston rakentamisen 18650 kennoista, joten tekisin mielelläni seuraavankin samalla kaavalla. Ainut ongelma on tuo EMC, joka tietysti olisi kierrettävissä vanhalla aihiolla. Olisi kuitenkin mukava tietää onko tuo EMC testaus ylipäätän miten helppo/vaikea läpäistä. Kaikki apu on tervetullutta!