Aulis:
No hyvä! Luulinkin jo hetken, että olen ainut, joka näkee täällä siilinjärveläispojun hörökorvien läpi poliittiset valheet. Lisäksi minua auttaa se, että aikavanani ministerien lupauksiin riittää 70-luvulle saakka. Silloin olin päivittäin tekemisissä heidän kanssaan (autokuskina).
Vanhasen hallinto on ehtinyt ottaa jo niin monta eri kannanottoa sähköautoon, häkäkäyttömuutettuihin jälkeen 1987 malleihin ja kaksitahtisiin perämoottoreihin.
->
Varmaankin osa on suurinpiirtein samalla ajatuskulmalla,osa taas jotain aivan muuta. Jotkut varoo liian kanssa näissä keskusteluissa kannanottoja tietyistä syistä. Jotenkin toivoisin että näille poliitikoillemme kehittyisi siellä eduskunnassa Jope ruonansuun kaltainen sivupersoona joka todellakin möläyttäisi esiin ne takimmaiset ajatukset. Ja sen tietämättömyyden perimmäisistä asioista.
Välilä nämä lausunnot menevät niin metsään että.. Kuten että lama kiertää suomen, eikä rantaudu tänne. Just. En ole jälkiviisas, mutta oli sekin nähtävissä että jos muualla maailmassa talous menee dominopalikojen tavoin kenolleen, sen on pakko rantautua myös suomeen. Tämä markkinatalous on yksi suuri oravanpyörä loppuviimeksi. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.
Vielä kun lainaan vaapaasti että kaikki suomen terveydenhoito pitäisi järjestää kuten *piip* kaupungissa on tehty.. Voi sanoa että että hymyministerimme ei tod. tiedä mistä puhuu. Retuperällä on siellä arvauskeskuksessa hoitojonosuunnitelmat, joo-o! Eläkeläinen:"kuolema korjaa nopeammin,ennen hoitoonpääsyä ellen saa lähetettä maakuntakeskukseen"
-Ja se ainut hyvä mitä pitää kissojen sekä koirien kanssa tästä etsiä on rahan max. säästö
No lipsu pahasti OT
Mutta samalla lailla sitä puhutaan sähköautojen kanssa. Kumiankkoja. Puheet ja teot ovat aivan eria asia. Mikä niillä poliitikoilla mättää kun on vielä avustajatkin asioita selvittelemässä tai tarvittaessa niitä aukkopaikkoja paikkaamassa. Mä olen sillä linjoilla että jos kerta jotakin luvataan, niin se pidetään ja ellei tiedetä asioista niin pitäisi pystyä se edes ITSELLE myöntämään, kun että vain peitellään nätein sanakääntein asianlaitoja. Ei näin.
Robert75:
Ehkä Doblon tapauksessa on vain tapahtunut "moka"…tai Nesteen puolelta ollaan päästy kiusaamaan Fortumin sähköautohanketta…
->
Tiedä häntä, mutta jos tulli vetää stetsonista sähkö Doblolle markkinamyyntihinnaksi 90.000euroa on se varsin sikamainen temppu. Ei kukaan ostaisi sitä lasipalatsista sillä hintaa vaikka kuinka auto olisi parrasvaloissa sekä automyyjät rasvattuja satuja puhuisivat.
Ei käy kaupaksi Matille ja Maijalle tuohon hintaan!
Joskus kyselin sitä yhtä, maahantuojan kautta suomeen tullutta sähkö berlingoa ja sijaintia. No se oli saaressa käytössä edelleen. Mutta paljonko siitä on mahdettu veroja maksaa tai stetsonista vedetty mahdolliseksi myyntihinaksi jos tulee toinenkin yksilö joskus ko. liikkeeseen myytäväksi. ??? Jäi arvoitukseksi. Eivät tuo enää toista suomeen, sanoivat.
Arpapeliä tämä autoilu ja verotus.