eCorollan nokkaan asentuva protokitti #1 (Azuren moottori&säädin, LithiumBalance BMS, Thunderskyn akut) ja muualle autoon tarvittavat muutokset alkavat viestien perusteella olla valmiina. Hienoa. Onko nyt niin, että tämä on se setti jota hienosäädetään ja aletaan sitten valmistaa? Vai vieläkö protoilua jatketaan kitti #2, #3 jne?
- BMS: Rivien välistä lukien olen saanut kuvan, että LithiumBalancen BMS jättää toivomisen varaa. Parempiakin saattaisi siis olla tarjolla, olisiko suomalainen FEVT vaihtoehto?
- Moottori: Azuren moottorille voisi olla halvempia vaihtoehtoja, sähköpostilistalla joku (kuka?) mainitsi Kostov Motorsin hintaluokassa 2000-2500 USD.
- Akut: ThunderSky on saanut markkinoille parempitehoisia (kalliimpia?) akkuja, joita voisi myös kokeilla. Myös muita akunvalmistajia voisi katsastaa, esim. HiPower:n akut valikoituivat oheiseen Audi A2-konversioon TS LFP40 sijaan.

BTW tuon A2:n testailua ja työvaiheita on dokumentoitu tänne ja tuonne, voisi olla hyvä lisättävä Wikin konversioautot-kohtaan?