Moi
En ole viettänyt aikaa tällä foorumilla mutta ajattelin laittaa pari riviä.
Muutin Range Rover TD vm1991 sähkökäyttöiseksi viime vuonna.
Moottori Kostov dual11", kontrolleri Soliton1, akut TS 200x 65
Voimansiirto alkuperäinen.
Suorituskyky vastaa pentsiinimallia, en ole näin talvella halunnut kokeilla rajumpia asetuksia.Yhdellä latauksella pääsee yli sata kilometriä eli riittää mulla työmatkoihin.
Leimattu ja reilu 3000 ev kilometriä takana 10-25 asteen pakkasessa.
Diyev foorumilla on build thread "Range Ever Build Thread" jossa jonkun verran tietoa rakentamisvaiheesta.
Pidetään pyörät pyörimässä!
Terveisin Harri

Päivämäärä: 20 Feb 2011 21:49
Keskusteluviestien lukumäärä: 15

Hei Harri! Olin yllätynyt Konversio Range Roveristasi, kuitenkaan ei löytynyt rekistereistä ja on työmatka-ajossa? Sinulla on työn alla Jaguar XJS konversio ja BMW750l? http://www.diyelectriccar.com/forums/search.php?searchid=332671&pp=25
Onnittelen vielä tätäkin kautta leiman johdosta. Nyt vielä kun kuvia saat jotain kautta näytille.
diyelectriccar.comin viestiketju aiheesta:
http://www.diyelectriccar.com/forums/showthread.php?t=42687
EDIT: kuvia lopputuotteesta, rakennusvaiheesta kuvia on jo tuolla viestiketjussa kahdella ensimmäisellä sivulla. Saa rakennusvaiheestakin tietysti laittaa lisää kuvia, hehe.
Moi Harri!
Mielenkiintoinen konversiokohde sinulla, onnitteluni.
Ehditkö vaihtaa muutaman sanan aiheesta ?
Jos, voitko laittaa textarilla sähköpostisi os.
numerooni 040-4475352
Hei vaan ja kiitos kiinnostuksesta.Ja onnitteluista.
Kirjoitellaanko täällä oikeesti siitä että onko mulla Rangea ja kulkeeko se sähköllä??!!
Vai onko se vaan toi yksi ukko?
Diy ev foorumin kautta saa laitettua viestiä jos on oikeesti kiinnostusta.
Pyrin päivittämään sinne nykyisiä tunnelmia ja lisätä kuvia.Voipi kyllä kestää.
Pari akkua sai hiukan reilusti virtaa ja tällä hetkellä on 65 patteria. Enkä laita kuittikopioita osista enkä myöskään kopiota rekkarista.
Täytyy laittaa kiitoksia Plamenille asiakkaiden yksityisyyden suojelemisesta.
Laitanpa perään pahoittelut töykeäntapaisesta postauksesta aiemmin. Tuli vaan niin yllättäviä kommentteja että tolkku pois. Varmasti on EV-fun hauska sähköautomies, ehkä vähän utelias ja vainoharhainen.Molemmat ihan hyviä luonteenpiirteitä nykyään.
En ota vastuuta AKEn asioista kun en niistä mitään tiedä. Olen joskus kuullut että konversiolla oltaisiin suristeltu nurkissa ennen katsastusta salaa jotta nähtäisiin toimiiko mikään.En sano näin tehneeni mutta kilometrit nyt on nuo mitä kirjoitin.
Ei ole nyt muuta autoa työn alla mutta katsellaan kun lumet sulaa……
Terveisin, Harri
Edelleenkään sähkökäyttöistä Range Roveria ei löydy rekisteristä? Harrin mukaan sähköllä on ajettu jo 20 000km? Miten jaksaa BMW750l konversio ja Jaguar XJS? Harrilla on myös chopattu Volvo Amazon V8 moottorilla.