No niin. Sitähän minä tässä ajoinkin takaa. Monissa filmeissä youtube -sivuilla on vain näytetty epämääräisesti kuvattuna, että moottori toimii. Kukaan ei kuitenkaan tunnu tietävän mistä se moottori oikein ammentaa energiaa. Tai jos onkin niin vastaamalla epämääräisesti että magneettikentistä. Jotkut taas väittävät, että ulkoisesti impulsin antamalla, voidaan magneettimoottorin ns. kuollut kohta ylittää ja sen jälkeen potentiaali- ja magneettikenttien napojen hylkyvoimaa käyttäen tuottaa energiaa 1 suhde 3 kaavalla tai jotain sinnepäin. Tietäen, että ikiliikkuja on mahdoton, voidaan sanoa magneettimoottorin tuottavan energiaa jostain vielä tuntemattomasta lähteestä tai sitten useimmat prosessit tuottavat näennäisesti energiaa, mutta prosessi on hidastuva (jotuen kitkasta, ilmanvastuksesta jne.). Sanoisin että viritelmissä on kyse jälkimmäisestä.
Eli kyseessä on huijaus tai yksinkertaisesti propellihattujen yritykset ymmärtämättä taustalla vaikuttavia fysiikan lakeja.
Toisin sanoen hyvä yritys, mutta huuhaata.
Mutta jos joku tuo mulle magneettimoottorilla toimivan auton, joka kulkee (sanotaan vaikka) 1000 km yhdellä 12 voltin jännitteellä toimivalla 60 Ampeeritunnin akulla ilman muuta lisävoimanlähdettä, ansaitsee heti mun jakamattoman huomion.
Terveisin
Rami Kallio