Löysin nämä sivut aivan äskettäin. Alkuinnostus oli valtava, täytin heti kyselylomakkeen ja laitoin itseni kuukausitiedote listalle. Nyt olen plärännyt näitä sivuja ees ja taas, joka suuntaan ja ylhäältä alas. Innostukseni vaihtuu hämmentyneeksi pettymykseksi. En löydä minkäänlaista tietoa kuinka homma oikeasti etenee. Onko vika minussa, sivuissa vai eikö mitään ole oikeasti tapahtunut? Siis auton suhteen. Projektiseurannassa kyllä puhutaan nettisivujen kehityssuunnitelmista.
Nostan hattua tämän yhteisön puuhaihmisille. Itse kuulun niihin ihmisiin (varmasti suureen enemmistöön) jotka ovat erittäin innostuneita ja kiinnostuneita sähköautosta, mutta odottavat että joku muu tekee sen. Haluaisin ostaa sähköauton joskus tulevaisuudessa, kykyni ja innostukseni ei riitä sen suunnitteluun tai valmistamiseen. Minulle (ja ehkä jollekin muullekin kaltaiselleni) nämä sivut ovat osoittautuneet tarkemman tutkiskelun jälkeen lähes hyödyttömiksi. Ei mitään uutta, ei mitään konreettista. Ehkä sitten niissä kuukausitiedotteissa.
Toivon todella, että ensimmäiset autot ovat työn alla ja että joskus tulevaisuudessa itsekkin sellaisella ajaisin.